پیام تبریک مدیر شهرداری منطقه شش اسلامشهر به مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا
شنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ۱۱:۵۰ ۹
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
پیام تبریک مدیر شهرداری منطقه شش اسلامشهر به مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا

پیام تبریک مدیر شهرداری منطقه شش اسلامشهر به مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی منوچهر صادقی مدیر شهرداری منطقه شش اسلامشهر با صدور پیامی این هفته را به سبزپوشان خدوم نیروی انتظامی تبریک و تهنیت گفتند.

متن پیام به شرح زیر است :
"بسم الله الرحمن الرحیم
13 مهر ماه آغاز هفته نیروی انتظامی بهانه‌ایست برای پاسداشت دلاوری‌های سبزجامگان نیروی انتظامی و مرزبانان غیور، آنان که در راه برقراری نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان را در طبق اخلاص نهاده اند.
نیروهای انتظامی به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم، مظهر اقتدار، نظم، مهربانی، رافت و رحمت در جامعه هستند که امنیت اعم از امنیت اجتماعی، امنیت اخلاقی و روانی از ارکان پیشرفت و سربلندی کشور می باشند.
بی شک، پیشرفت، تعالی و رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را می طلبد تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در نتیجه زحمات مخلصانه همه این عزیزان ظهور می یابد.
اینجانب ضمن تبریک روز و هفته نیروی انتظامی مراتب تشکر و قدردانی خود را از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های فرماندهان و سربازان نیروی انتظامی خصوصا دلیرمردان غیور ناجا در شهر اسلامشهر باتخیصیص منطقه شش اسلامشهر ابراز می نماید و امیدواریم این عزیزان در سایه رهنمودهایی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در برقراری نظم و امنیت جامعه موفق و موید باشند. "

منوچهر صادقی _مدیر شهرداری منطقه شش اسلامشهر

آدرس کوتاه شده: